آدرس: تهران - میدان انقلاب - روبروی سینما بهمن - نبش خیابان منیری جاوید - آموزشگاه فن و کار

آموزش تعمیرات لباسشویی

در دوره آموزش تعمیرات لباسشویی آموزشگاه فن و کار ابتدا انواع این دستگاهها به شما معرفی شده و قطعات هر یک بصورت کامل مورد بررسی قرار می گیرد. در کارگاه عملی آموزش لباسشویی موتور های لباسشویی معمولی ، اینورتر و دایرکت درایو را بصورت کامل بررسی می کنیم. سیم کشی و قطعات آنها را می شناسید و عیب یابی و خرابی های آنها به کارآموزان آموزش داده می شود تا بتوانید آنها را تعمیر کنید.

دیگ و متعلقات این دستگاه ، تعویض سه نظام و کاسه نمد ، بلبرینگ و… را بصورت کامل آموزش می بینید. همچنین عیب یابی و تعمیرات سیم کشی لباسشویی، هیدروستات ، پمپ تخلیه ، شیر برقی ، جا پودری ، تعویض لاستیک دور درب ، میکروسوئیچ درب و غیره را بصورت کامل یاد می گیرید.

به این معنا که تمامی متلعقات دستگاه لباسشویی مورد بررسی قرار گرفته و عیب یابی و تعمیرات آنها آموزش داده می شود. این دوره بخشی از دوره جامع و کامل آموزش تعمیرات لوازم خانگی می باشد و در کارگاه عملی این دوره با انجام باز و بست لباسشویی و تعمیر آن دانش کاملی در این شغل بدست می آورید و مهارت لازم را برای شروع کسب و کار خود در رشته لوازم خانگی و شاخه لباسشویی خواهید داشت.

از مزایای دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی در آموزشگاه فن و کار می توان به این موارد اشاره کرد: کارگاههای عملی مجهز به تجهیزات روز ، ارائه فایل ها و جزوات کاربردی، معرفی خوابگاه برای اقامت کاراموزانی که از سایر شهرهای ایران در دوره شرکت می کنند، ارائه مدرک فنی حرفه ای بین المللی ، پشتیبانی نامحدود ، برگزاری کلاسهای رایگان راه اندازی کسب و کار ، امکان تجدید رایگان دوره در صورت نیاز و …

معرفی دوره آموزش تعمیرات لباسشویی آموزشگاه فن و کار

نام دوره: آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی
مدت دوره: 15 ساعت
سطح دوره: مبتدی تا پیشرفته
نحوه برگزاری: حضوری و آنلاین
پیش نیاز: ندارد
جنسیت: مهم نیست
شرایط سنی: 14 سال به بالا
مدرک تحصیلی: مهم نیست
دسته بندی: تعمیرات

هزینه دوره آموزش تعمیرات لباسشویی

شهریه دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی
3,000,000 (تومان)
شهریه دوره خصوصی تعمیرات ماشین لباسشویی
5,100,000 (تومان)
شهریه دوره آنلاین تعمیرات ماشین لباسشویی
2,600,000 (تومان)
توانمندی‌هایی که در دوره آموزش تعمیرات لباسشویی بدست می‌آورید

مهارت کامل در عیب یابی و تعمیر اجزا مکانیکی ماشین لباسشویی را به طور جامع فرا میگیرید. شما قادر خواهید بود ماشین های لباسشویی مختلف را باز و بسته نموده و مشکلاتی مانند تخلیه نشدن آب، لرزش و صدای زیاد دستگاه، رفع انواع ایرادات موتور، تمام نشدن سیکل شستشو، عدم خشک شدن کامل لباس ها، باز نشدن درب، عدم آبگیری دستگاه و سایر خرابی ها را برطرف کنید.

مهارت کاملی در شناخت تکنولوژی های بروز در زمینه ماشین لباسشویی بدست خواهید آورد. عملکرد انواع تجهیزات جدید مانند تکنولوژی اکوبابل، آی دوز، Auto Optimal Wash، VRTM، ممس سنسور و سایر تکنولوژی ها را به خوبی درک خواهید نمود.

توانایی کاملی در تعمیر انواع برندهای مختلف ماشین لباسشویی بدست خواهید آورد. و قادر خواهید بود تمامی مشکلات لباسشویی از جمله رفع خطاهای موجود در ماشین لباسشویی های مختلف، رفع ایرادات سیم کشی انواع برندها، رفع مشکلات شایع دستگاه، رفع صدای بیش از حد دستگاه، نصب و نگهداری صحیح دستگاه، شناخت برنامه های مختلف ماشین لباسشویی را عیب یابی و تعمیر نمایید.

توانایی کاملی در بازوبست و تعمیر و تعویض اجزا مختلف ماشین لباسشویی بدست خواهید آورد. بصورت حرفه ای یاد خواهید گرفت چگونه قطعاتی مانند سه نظام، بلبرینگ، کاسه نمد و قطعاتی مانند شیر برقی، پمپ تخلیه، لاستیک دور دیگ و لاستیک های ورودی و خروجی آب را عیب یابی، تعمیر و یا تعویض کنید.

سرفصل‌های دوره آموزش تعمیرات لباسشویی

  • آشنایی با انواع برندهای لباسشویی موجود در بازار
  • اموزش تعمیرات لباسشویی های اینورتری
  • اموزش تعمیرات لباسشویی های معمولی
  • اموزش تعمیرات اجزای مکانیکی و گرداننده ماشین لباسشویی
  • آموزش تعمیرات و رفع خطاهای ماشین لباسشویی دیجیتال
  • آموزش سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی های معمولی و Direct Drive
  • آموزش تعمیر موتور الکتریکی ماشین لباسشویی
  • آموزش تعمیر مدار پمپ آب در ماشین لباسشویی
  • آموزش تعمیر مدار گرمایش آب
  • آموزش تعمیر و تعویض کمک ها و دیگ ماشین لباسشویی
  • آموزش کاهش صدا و لرزش در ماشین لباسشویی
  • آموزش عیب یابی و رفع مشکل برد های الکتریکی ماشین لباسشویی
  • آموزش و بررسی عملکرد مکانیکی ماشین لباسشویی و رفع مشکلات آن
  • آموزش حل مشکلات تخلیه و ورود آب در ماشین لباسشویی
  • آموزش رفع خطاهای ماشین لباسشویی
  • آموزش کالیبره کردن بخش دیجیتالی ماشین ظرفشویی
  • و …
مزایای دوره برای کارآموزان
پشتیبانی نامحدود
ارائه گواهینامه معتبر
ارائه آموزش برای بازار کار
دسترسی سریع
آموزش کاربردی و علمی
اساتید با تجربه

گالری کارگاه آموزش تعمیرات لباسشویی

ویدیو نظر کار آموزان آموزش تعمیرات لباسشویی

سوالات متداول آموزش تعمیرات لباسشویی

بازار کار تعمیرات ماشین لباسشویی همواره در حال پیشرفت است، زیرا برندهای مختلف این محصول روز به روز گسترش می یابند. کارآموزان پس از اتمام دوره، با پشتیبانی و مشاوره از اساتید و بهره مندی از کلاس های رایگان راه اندازی کسب و کار می توانند جایگاه خود را در بازار کار این حرفه پیدا کنند.

در دوره تعمیرات ماشین لباسشویی، تعمیرات ماشین های لباسشویی معمولی، اینورتری (تسمه‌ای) و Direct Drive آموزش داده می شود.

برنامه زمانبندی دوره تعمیرات ماشین لباسشویی انعطاف پذیر است و کلاس‌ها در طول هفته، آخر هفته برای کارمندان و افراد شاغل، کلاس‌های فشرده برای کارآموزان شهرستان و کلاس‌های تخصصی و خصوصی برای متقاضیان برگزار می شود.

دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی، بخشی از دوره جامع تعمیرات لوازم خانگی می باشد و به مدت 12 تا 15 ساعت در حدود چهار جلسه برگزار می شود.

در این دوره، آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی بر روی چندین مدل از برندهای مختلف از جمله سامسونگ، ال جی، بوش، بکو، آبسال و … ارائه می شود.

بله، برای کارآموزانی که مشکل اسکان دارند، خوابگاه دانشجویی نزدیک به آموزشگاه فراهم شده است.

ثبت نام فوری
روش‌های ثبت نام در دوره
1- تماس تلفنی
2- ثبت نام در واتساپ و سایر شبکه های اجتماعی
3- مراجعه حضوری
4- از طریق فرم پیش ثبت نام موجود در سایت
5- درج شماره تماس و دوره مورد نظر برای تماس

معرفی دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

در حال حاضر یکی از تخصصی‌ترین دوره‌های تعمیرات انواع لوازم خانگی مربوط به دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی می‌شود که بسیار کاربردی بوده و با توجه به اینکه این آموزش بسیار مهم و ضروری است، باید در آموزشگاه‌های فنی به گونه‌ای برگزار شود که کار آموزان بتوانند به صورت مستقل این دستگاه‌ها را تعمیر نمایند؛ چراکه جابه‌جایی ماشین لباسشویی بسیار سخت بوده و معمولاً تعمیر آن در محل انجام می‌شود.

افراد علاقه‌مند به حوزه تعمیرات انواع ماشین لباسشویی چنانچه بخواهند این حرفه را به صورت مهارتی یاد بگیرند، لازم است در دوره‌های آموزشی تعمیر ماشین لباسشویی شرکت کنند و با کسب دانش و تخصص لازم، به یک تعمیرکار حرفه‌ای و ماهر تبدیل شوند.

دوره آموزش تعمیرات لباسشویی آموزشگاه فن و کار جزو سرفصل های دوره تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی هست که اموزش تعمیر انواع ماشین های لباسشویی از قدیمی ترین نوع دستگاهها تا پیشرفته ترین نوع دستگاهها را پوشش می دهد. در کارگاه این دوره از صفر مطلق تا صد تعمیرات قطعات مکانیکی ماشین های لباسشویی ، باز و بست کوچکترین قطعه تا بزرگترین قطعه سیکل لباسشویی از جمله دیگ لباسشویی ، کارایی و عملکرد تک تک قطعات لباسشویی ، ایرادیابی و پیدا کردن خرابی دستگاه های مختلف ، رفع کدخطاها ، تعویض قطعات و تعمیر آن ها به کارآموزان بصورت عملی و حرفه ای ویژه بازار کار اموزش داده می شود.

شناخت قطعات ماشین لباسشویی

در میان لوازم خانگی ماشین لباسشویی جزو وسایل برقی پرطرف‌دار محسوب می‌شود؛ چراکه با شستشوی سریع و آسان لباس‌ها در سرعت بخشیدن به انجام امور در منزل نقش مهمی برعهده دارد. با این وجود، تعمیر ماشین لباسشویی کار راحتی نبوده و افراد در این زمینه نیاز به آموزش و یادگیری دانش و مهارت لازم را خواهند داشت. ماشین‌های لباسشویی در انواع مختلف اتوماتیک، سطلی و دوقلو و در برندهای متنوع تولید و روانه بازار می‌شوند و به همین دلیل هم از قطعات گوناگونی نظیر دیگ، شیر برقی، میکروسوئیچ، ترموستات، هیدرو استات، واتر پمپ، المنت، برد و دیگر اجزا تشکیل شده‌اند.

بهتر است بدانید که هر کدام از قطعات ماشین لباسشویی کارکرد مخصوص به خود را دارند و در صورت خرابی، می‌توانند باعث ایجاد مشکلات متعددی همچون روشن نشدن دستگاه، خوب شسته نشدن لباس‌ها، تخلیه نشدن آب، لرزش زیاد ماشین، نشتی آب، و... در این دستگاه شوند؛ بنابراین در صورتی که بخواهید تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی را انجام دهید، باید شناخت کلی در مورد تمام قطعات و اجزای این دستگاه کاربردی و ضروری داشته باشید تا بتوانید به درستی آنها را تعمیر یا تعویض نماید و همچنین هنگام بروز هرگونه ایرادی در ماشین لباسشویی، به سرعت مشکل را بررسی کرده و علت را شناسایی کنید.

آموزش نحوه تعمیرات ماشین لباسشویی سطلی

اگرچه امروزه استفاده از ماشین‌های لباسشویی سطلی نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است، اما اگر می‌خواهید در تعمیر لباسشویی حرفه‌ای و ماهر شوید، بهتر است که علاوه بر آموزش ماشین لباسشویی اتوماتیک و دوقلو، با چگونگی عیب یابی و تعمیرات لباسشویی‌های سطلی هم آشنا شوید و مباحث مربوط به آن را یاد بگیرید. شما می‌توانید با شرکت در دوره آموزشی تعمیرات ماشین لباسشویی در یک آموزشگاه معتبر نظیر آموزشگاه فن و کار با مشکلات به وجود آمده در این مدل از ماشین‌های لباسشویی آشنا شوید و نحوه عیب یابی و تعمیر آن را یاد بگیرید.

آموزش نحوه تعمیرات ماشین لباسشویی دوقلو

یکی دیگر از انواع مدل‌های ماشین لباسشویی نوع دوقلو آنها است که حتی با وجود تولید نمونه‌های اتوماتیک، هنوز هم شاهد استفاده از آنها هستیم؛ چراکه این نوع از ماشین‌های لباسشویی هم دارای ظرفیت بالاتر و قیمت پایین‌تر نسبت به دیگر انواع هستند و هم اینکه از آنها بیشتر برای شستشوی انواع روفرشی و پتو استفاده می‌شود؛ بنابراین آموزش تعمیر لباسشویی دوقلو یکی دیگر از موضوعاتی که کار آموزان برای ورود به بازار کار تعمیر لباسشویی باید نسبت به آن تسلط داشته باشند.

آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی اتوماتیک و تمام اتوماتیک

امروزه بیشتر افراد ترجیح می‌دهند از مدل‌های اتوماتیک و تمام اتوماتیک که آخرین نسل‌های ماشین لباسشویی محسوب می‌شود، استفاده ‌کنند؛ چراکه این دستگاه‌ها نسبت به دیگر انواع از امکانات متنوعی برای شستشوی لباس برخوردار هستند. از آنجایی که این ماشین‌های لباسشویی دارای ساختار پیچیده‌ای هستند، تعمیرات آنها نیازمند دانش بالا و تخصص بیشتری است و قطعاً هر کسی نمی‌تواند این کار را به درستی انجام دهد؛ بنابراین برای ورود به بازار کار این حرفه، باید شما در مورد تعمیرات انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک و تمام اتوماتیک شناخت کافی داشته باشید و آموزش‌های لازم را ببینید. به همین علت، در آموزشگاه فن و کار به کار آموزان نحوه عیب یابی و تعمیرات انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک و تمام اتوماتیک در تمامی برندهای داخلی و خارجی نظیر سامسونگ، ال جی، پاکشوما، اسنوا و... آموزش داده می‌شود.

آموزش رفع مشکلات رایج و نحوه عیب یابی آنها در ماشین لباسشویی

تشخیص علت ایجاد اختلال در عملکرد ماشین لباسشویی و تعمیر سریع آن امری بسیار مهم و ضروری است، بنابراین شما به عنوان یک تعمیرکار لازم است با انواع مشکلات متداول در ماشین لباسشویی آشنا باشید تا در صورت روبه‌رو شدن با آنها برای برطرف کردن مشکلات احتمالی سریعاً اقدام کنید.

علاوه بر این، در صورتی که بخواهید به عنوان یک تعمیرکار ماشین لباسشویی مشغول به فعالیت شوید، لازم است با تمام فوت و فن‌های ریز و درشت آن آشنا باشید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن عیب دستگاه را تشخیص داده و آن را رفع نمایید. اما به طور کلی، در انواع ماشین لباسشویی ممکن است مشکلات رایجی مشاهده شود که در دوره آموزش تعمیرات لباسشویی تمامی آنها، علت ایجاد، نشانه‌ها و علائم و همچنین نحوه برطرف کردنشان به شما آموزش داده می‌شود، از جمله:

  • هنگامی که به ماشین لباسشویی دست می‌زنید، بدنه دستگاه برق داشته باشد.
  • پودری که برای شستشوی لباس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، به خوبی در ماشین لباسشویی حل نشود.
  • در حالی که ماشین لباسشویی خاموش می‌باشد، ناگهان دستگاه شروع به آبگیری کند.
  • ماشین لباسشویی به صورت مداوم در حال آبگیری باشد و عمل آبگیری دستگاه قطع نشود.
  • عملیات گرم شدن آب در ماشین لباسشویی به وسیله هیتر دستگاه به درستی انجام نشود.
  • آب وارد ماشین لباسشویی نشود یا اینکه دستگاه نتواند آبگیری کامل لباس‌ها را انجام دهد.
  • ماشین لباسشویی با چرخش ولوم تایمر دستگاه روشن نشود.
  • هنگامی که ماشین لباسشویی در حال شستشوی لباس‌ها است، دستگاه به اطراف حرکت کند.
  • عمل آبگیری توسط ماشین لباسشویی به اتمام رسیده باشد، اما مرحله بعدی شستشوی لباس انجام نشود.
  • ماشین لباسشویی قادر به خشک کردن لباس‌ها بعد از عملیات شستشو نباشد.
  • هنگام روشن بودن ماشین لباسشویی و انجام عملیات شستشو، در حال کار کردن آب به بیرون دستگاه نشت پیدا کند.
  • ماشین لباسشویی عمل شستشوی لباس‌ها را انجام دهد، اما بعد از انجام عملیات شستشو، آب کثیف از دستگاه تخلیه نشود.
  • چرخیدن دیگ در ماشین لباسشویی به درستی صورت نگیرد.
  • ماشین لباسشویی در هنگام کار کردن و شستشوی لباس‌ها، متوقف شده یا خاموش شود.
  • ماشین لباسشویی عملیات آبگیری را انجام دهد، اما موتور دستگاه کار نکند.
  • به هنگام کار کردن ماشین لباسشویی، دستگاه سروصدای زیادی ایجاد کند.
  • و...

کار آموزانی که در دوره آموزش تعمیر ماشین لباسشویی آموزشگاه فن و کار شرکت می‌کنند، به راحتی قادر خواهند بود تمامی ایرادات و مشکلاتی را که ذکر شد، برطرف نمایند.

در دوره آموزشی تعمیرات لباسشویی کار آموزان چه مهارت‌هایی را فرا می‌گیرند؟

از جمله مهارت‌هایی که در این دوره به فراگیران آموزش داده می‌شود، عبارت‌اند از:

  • آموزش تعمیر تمامی برندهای لباسشویی نظیر سامسونگ، ال جی، اسنوا، پاکشوما و دیگر برندها
  • آموزش شناخت قطعات مکانیکی انواع ماشین لباسشویی
  • آموزش باز و بسته کردن قطعات ماشین لباسشویی و روش تعمیر یا تعویض آنها
  • بررسی عیب یابی موتور ماشین لباسشویی و نحوه تعویض و نصب صحیح آن
  • آموزش تخصصی قطعات تشکیل دهنده روی برد شامل تست و اندازه گیری
  • تسلط بر کنترل تعادل ماشین لباسشویی و جک‌های دستگاه
  • شناخت بردهای مختلف انواع ماشین لباسشویی و حالت‌های فرمان دهی به موتور
  • آموزش مدار فرمان کامل ماشین لباسشویی اتوماتیک
  • روش رسیدن به عیوب پمپ تخلیه شامل نحوه تست و تعویض آن
  • آموزش پروگرام آی سی‌های قابل برنامه ریزی لباسشویی
  • تسلط بر آشنایی با انواع بلبرینگ و استانداردهای آن
  • روش سرویس‌کاری ماشین لباسشویی معمولی و Direct Drive به صورت بهینه
  • بررسی خطاها و ارور کدهای انواع ماشین لباسشویی
  • آموزش عملکرد پمپ تخلیه ماشین لباسشویی
  • تسلط بر سیستم دمای آب ماشین لباسشویی
  • آموزش شناخت و عملکرد سنسورهای حرارتی ماشین لباسشویی
  • آموزش کالیبره کردن قسمت‌های دیجیتالی ماشین لباسشویی
  • آموزش شناخت و عملکرد انواع هیدرو استات لباسشویی
  • و...

مزایای دوره آموزش تعمیر لباسشویی آموزشگاه فن و کار

در حال حاضر یکی از آموزشگاه‌های معتبر و مجهز در کشور، آموزشگاه فن و کار می‌باشد که برای علاقه‌مندان به رشته‌های فنی، دوره آموزش تعمیر ماشین لباسشویی را برگزار نموده است. این دوره به صورت عملی از صفر تا صد مباحث مربوط به آموزش لباسشویی را از شناخت قطعات و اجزای دستگاه گرفته تا تعمیر و تعویض آنها به کار آموزان آموزش می‌دهد و سپس آنها می‌توانند بر روی ماشین لباسشویی کار کرده و تعمیرات آن را انجام دهند.

در دوره آموزش تعمیر لباسشویی سرفصل‌های ارائه شده کامل بوده و آنچه کار آموزان برای وجود به بازار کار تعمیرات ماشین لباسشویی نیاز دارند، توسط اساتید متخصص دوره به آنها آموزش داده می‌شود. علاوه بر این، آموزشگاه فن و کار برای برگزاری این دوره مجوزهای لازم را از سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت نموده و این امر باعث شده تا مدرک ارائه شده از سوی این آموزشگاه از اعتبار بالایی برخوردار باشد.

همچنین، اساتید آموزشگاه پایتخت از میان بهترین اساتید انتخاب شده‌اند که در زمینه تعمیرات لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی سال‌ها مشغول به فعالیت بوده و از تجربه کافی در این حوزه برخوردار هستند. این آموزشگاه امکان برقراری ارتباط با استاد دوره را حتی بعد از اتمام دوره آموزشی برای تمام کار آموزان فراهم نموده است که این امر باعث می‌شود آنها با این پشتیبانی و بدون استرس بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند و در صورت برخورد با مشکلات در بازار کار بتوانند از استاد کمک بگیرند و چالش ایجاد شده را برطرف نمایند.

هنگامی که کار آموزان در این دوره آموزشی شرکت می‌کنند، با تعمیر انواع ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی در برندهای مختلف آشنا خواهند شد و می‌توانند در کارگاه‌های مجهز و پیشرفته زیر نظر اساتید متخصص مهارت لازم را به دست آورند؛ چراکه مطالب از سطح مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می‌شود تا شما تعمیرات این دستگاه را از صفر تا صد فرا بگیرید.

شرکت در دوره آموزش لباسشویی آموزشگاه فن و کار می‌تواند مزایای زیر را برای کار آموزان به همراه داشته باشد:

  • مباحث و سرفصل‌های دوره توسط اساتید متخصص و مجرب به صورت آموزش‌های تئوری و عملی انجام می‌شود.
  • برای برگزاری کلاس‌های دوره تعمیرات لباسشویی، آموزشگاه کارگاه‌های مجهز و به روز را در اختیار کارآموزان قرار می‌دهد.
  • در پایان دوره مدرک فنی و حرفه‌ای معتبر از سوی آموزشگاه به کار آموزان ارائه می‌شود.
  • مطالبی که مربوط به تعمیرات ماشین لباسشویی، رفع مشکل و عیب یابی آن می‌باشد به کار آموزان از پایه تا پیشرفته آموزش داده می‌شود.
  • علاقه‌مندان به حوزه تعمیرات لباسشویی نیازی به داشتن مهارت و دانش قبلی ندارند.
  • برای اینکه کار آموزان بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوید، مطالب مفید و کاربردی توسط اساتید باتجربه به آنها آموزش داده می‌شود.

شما می‌توانید با گذراندن دوره آموزش تعمیرات لباسشویی و دریافت مدرک معتبر، در بازار کار مشغول به فعالیت شوید و کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید و به درآمد بالایی برسید. تمام تلاش آموزشگاه فن و کار این است که برای برگزاری دوره‌های آموزشی مربوط به تعمیرات انواع لوازم خانگی نظیر ماشین لباسشویی، بهترین و مجرب‌ترین اساتید را انتخاب کند، بنابراین شما با ثبت نام در این آموزشگاه و شرکت در کلاسه‌ای آموزشی می‌توانید به دانش و مهارت لازم در زمینه تعمیرات انواع ماشین لباسشویی برسید.

و در پایان، چنانچه تمایل داشتید از نحوه برگزاری دوره آموزشی تعمیرات ماشین لباسشویی و نحوه ثبت نام آن اطلاعات بیشتری کسب نمایید، می‌توانید با مشاوران و کارشناسان آموزشگاه فن و کار تماس بگیرید و با آنها در ارتباط باشید.

تمامی دوره‌ها
مشاهده نظرات ثبت نظر
مشاهده نظرات هنوز نظری ثبت نشده است.
نظر خود را با دیگران به اشتراک بزارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهریه دوره آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی 3،000،000 تومان
شهریه دوره آنلاین تعمیرات ماشین لباسشویی 2،600،000 تومان
دسترسی سریع! شهریه‌ها سرفصل‌ها ثبت نام