آدرس: تهران - میدان انقلاب - روبروی سینما بهمن - نبش خیابان منیری جاوید - آموزشگاه فن و کار

آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر یک پکیج آموزشی جامع و کامل است که طی آن، کارآموزان با صفر تا صد تعمیرات سخت افزار و نرم افزار انواع مدل ها و برندهای کامپیوتر و لپ تاپ شخصی آشنا شده و با انجام تمرین های عملی و پروژه های محول شده از سوی استاد دوره، به مهارت و تسلط کافی برای ورود به بازار کار پر رونق این رشته دست می یابند.

آموزشگاه فن و کار جزو بهترین مراکز آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر در تهران می باشد که ضمن مهیا نمودنِ امکان سکونت در خوابگاه برای دانشجویان ساکن شهرستان، تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا با برگزاری این دوره در کارگاه های فوق العاده مدرن و پیشرفته و مجهز به جدیدترین ابزارها و تجهیزات تعمیراتی و همچنین بهره گیری از کادر آموزشی و اساتید با تجربه و کاربلد؛ امکان فراگیری این رشته از مباحث مقدماتی تا پیشرفته را به صورت کاملا عملیاتی و کاربردی فراهم نماید.

فارغ التحصیلان و دانش آموختگان دوره تعمیر لپتاپ و رایانه قادر خواهند بود با اتکا به مهارت های پرکاربرد و اطلاعات تخصصی و به روز که در حین این دوره کسب نموده اند؛ در آزمون های مربوطه شرکت کرده و با اخذ نمره قبولی، مدرک بین المللی تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور دریافت نمایند. این مدرک یکی از معتبر ترین گواهی نامه های آموزشی در سطح کل کشور بوده که قابلیت ترجمه به سایر زبان های دنیا را داشته و می تواند برای اشتغال، کارآفرینی، مهاجرت و سایر اهداف شغلی و تحصیلی مورد استفاده قرار بگیرد.

هدف آموزشگاه فن و کار از برگزاری این دوره، فراهم آوردن شرایطی است که طی آن کارآموزان تمامی مهارت های مورد نیاز این رشته را یاد گرفته و بتوانند بعد از اتمام کلاس فنی و حرفه ای تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر؛ انواع مشکلات رایج این سیستم ها (مانند روشن نشدن دستگاه، خرابی در اثر ریختن آب و مایعات و ضربه خوردگی، سر و صدای زیاد، حرارت و گرمای بیش از حد، زود خالی شدن شارژ، خود به خود ریست شدن و ری استارت کردن، آبی یا شطرنجی شدن صفحه نمایش، هنگ کردن و فریز شدن، بالا نیامدن ویندوز و یا اجرا نشدن برنامه های خاص و …) را به خوبی حل کرده و با استخدام شدن در مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیرات رایانه و یا فعالیت به صورت پروژه ای و فریلنسر (آزاد کار) و یا کارآفرینی (راه اندازی فروشگاه عرضه کننده لوازم و قطعات جانبی و نرم افزاری کامپیوتر و لپ تاپ و یا تاسیس مرکز تعمیرات این سیستم ها) درآمدزایی داشته باشند و در مسیر رشد و ترقیِ شغلی و حرفه ای قرار بگیرند.

آن چه در دوره تخصصی تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر خواهید آموخت، شامل صفر تا صد تعمیر سخت افزار و نرم افزار این سیستم ها و جدیدترین تکنیک ها و روش های ابداع شده برای عیب یابی و رفع مشکلات رایانه های شخصی بوده که در هماهنگی کامل با استانداردهای معین گشته از سوی سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد.

گزیده ای از آموخته های شما در حین این دوره به شرح زیر خواهد بود:

  • آشنایی با انواع مدل های لپ تاپ و کامپیوتر در برندهای گوناگون و مشخصات فنی و مشکلات رایج و متداول آن ها
  • شناخت کامل قطعات سخت افزاری رایانه ها از جمله برد اصلی یا مادر برد، مانیتور، کیس، کیبورد، تاچ پد، ماوس، پردازنده یا سی پی یو، رم، کارت گرافیک، منبع تغذیه، هارد، باتری، کارت صدا، درگاه ها و سایر اجزا و چگونگی عیب یابی، تعمیر و تعویض این قطعات
  • آموزش کامل نحوه باز و بست اصولی و حرفه ای کامپیوتر و لپ تاپ و کار با ابزارهای تعمیراتی مختلف مانند مولتی متر، هویه، استند، پنس، قلع کش و وکیوم، قاب باز کن، خمیر و سیم و روغن لحیم و سایر وسایل و تجهیزات
  • تدریس کامل نحوه نقشه خوانی و ترسیم و درک شماتیک و نقشه های فنی مربوط به رایانه ها و چگونگی بررسی دیتا شیت و برد ویو و عیب یابی و تعمیرات مدارهای الکترونیکی به کار رفته در سیستم های کامپیوتری
  • آموزش کامل چگونگی رفع مشکلات نرم افزاری لپ تاپ و رایانه و انجام خدمات مربوط به نصب برنامه های مختلف از جمله تدریس روش رفع اختلال در سیستم عامل و گرافیک دستگاه، به روز رسانی بایوس، نصب و آپدیت ویندوز و انواع نرم افزارها، بازیابی اطلاعات پاک شده، ویروس یابی، نصب درایور، پارتیشن بندی هارد و …
  • تدریس سایر مهارت های لازم و ضروری برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار لپ تاپ و کامپیوتر حرفه ای و کاربلد

لیست کامل سرفصل ها و اطلاعات تکمیلی در مورد شرایط برگزاری دوره و تصاویر محیط آموزشگاه فن و کار و فرم مشاوره و ثبت نام به صورت آنلاین؛ همگی در ادامه همین صفحه قرار گرفته اند که بررسی دقیق و کاملِ آن ها پیش از حضور در کلاس ها می تواند آمادگی ذهنی و پیش زمینه لازم برای درک بهتر مطالب آموزشی را برای تان فراهم کند.

معرفی دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر آموزشگاه فن و کار

نام دوره: آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر
مدت دوره: 30 ساعت
سطح دوره: مبتدی تا پیشرفته
نحوه برگزاری: حضوری و آنلاین
دسته بندی: تعمیرات
اعتبار مدرک دوره: مدرک فنی حرفه ای تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر با اعتبار بین المللی

هزینه دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

شهریه دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ
4,800,000 (تومان)
شهریه دوره خصوصی آموزش تعمیرات لپ تاپ
8,000,000 (تومان)
شهریه دوره آنلاین آموزش تعمیرات لپ تاپ
4,140,000 (تومان)
شهریه دوره آموزش تعمیرات فوق تخصصی لپ تاپ
5,200,000 (تومان)
شهریه دوره خصوصی آموزش تعمیرات فوق تخصصی لپ تاپ
8,200,000 (تومان)
شهریه دوره آنلاین آموزش تعمیرات فوق تخصصی لپ تاپ
4,455,000 (تومان)
توانمندی‌هایی که در دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر بدست می‌آورید

توانایی کاملی در نحوه تست و پلاک خوانی قطعات الکترونیکی لپ تاپ و کامپیوتر بدست می آورید و تسلط کاملی بر مباحث الکترونیک مورد نیاز برای انجام تعمیرات لپ تاپ و کامپوتر خواهید داشت.

توانایی و مهارت کاملی در عیب یابی و تعمیر مدارات و همچنین بلوک بندی های مختلف برد شامل قسمتهای تغذیه ، ورودی ها و خروجی ها ، مدارات فرمان لپ تاپ و کامپیوتر و … بدست می آورید.

توانایی کاملی در نحوه عیب یابی و تعمیرات DV RW ها و همچنین تعویض انواع پورت ها مانند یو اس بی ، وی جی اِی و … بردهای لپ تاپ و کامپیوتر بدست می آورید.

توانایی کاملی در تست قطعات لپ تاپ و کامپیوتر بدست می اورید و یاد می گیرید چگونه این قطعات را عیب یابی و تعمیر کنید.

ضمن یادگیری لجیم کاری صحیح و استاندارد با استفاده از دستگاههای هویه و هیتر باد گرم ، توانایی کاملی در مونتاژ و دمونتاژ قطعات مختلف وری برد کامپیوتر و لپ تاپ بدست می آورید.

توانایی کاملی در راه اندازی مجدد سیستم های لپ تاپ و کامپیوتر بدست می آورید و یاد می گیرید چگونه دستگاههای از کار افتاده را عیب یابی کنید.

ضمن یادگیری نحوه باز و بست استاندارد اصولی قطعات لپ تاپ و کامپیوتر، توانایی کاملی در تعویض قطعاتی مانند ال سی دی و ال ای دی که قابل تعمیر نیستند، به دست می آورید.

توانایی کاملی در راه اندازی و تعمیر لپ تاپ ها و کامپیوتر های خاموش بدست می آورید و یاد می گیرید چگونه این دستگاهها را عیب یابی کنید.

توانایی کاملی در انجام تعمیرات تخصصی قطعات مختلف کامپیوتر و لپ تاپ مانند تعمیرات مادربرد لپ تاپ و کامپیوتر ، بردهای تغذیه و دیگر قسمتهای این دستگاهها بدست می آورید.

سرفصل‌های دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

  • مباحث مربوط به آی تی و رایانه
  • قطعات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ مانند: رم ، سی پی یو ، مادربرد ، موس ، گرافیک و … توضیح عملکرد هرکدام
  • انواع قاب ها و لولاهاو آموزش نحوه باز و بست کردن تمامی برندهای معروف لپ تاپ مانند: مک بوک ، سورفیس ، مایکروسافت ، ایسوس و …
  • نحوه تعمیر قطعات مختلفی که در لپ تاپ استفاده شده است
  • کار با ابزارهای تعمیر لپ تاپ مانند: هیتر و هویه ، انواع پنس ها ، مولتی متر ، نحوه استافده از لوپ و …
  • کار با پروگرامر بایوس و چیپست آی او
  • کار با دستگاه تعویض چیپست
  • الکترونیک مقدماتی لازم برای تعمیر برد لپ تاپ
  • ریبال چیپست های جنوبی ، شمالی ، گرافیک یادگیری
  • عیب یابی قطعات داخلی و خارجی لپ تاپ
  • تعویض قطعات داخلی و خارجی لپ تاپ
  • عیب یابی مادربرد سطح اولیه و شماتیک خوانی سطح مقدماتی
  • عیب یابی خرابی های شایع لپ تاپ ها و تعمیر آنها
  • یادگیری کار با اسیلوسکوپ و اندازه گیری کلاک و سطح دیتا و تشریح علمی عملکرد مادربرد
  • شماتیک خوانی مادربرد های لپ تاپ سطح پیشرفته
  • ادیت و ساخت فایل بایوس
  • نکته های تعمیراتی مادربرد و تشریح تفاوت های فنی سازنده های مادربرد لپ تاپ
  • سیگنال های ریست و مهم مادربرد های لپ تاپ
  • نحوه بررسی برد های صفحه نمایش و تعمیر آن
  • نحوه عملکرد بلاک های پاور سی پی یو ، رم ، گرافیک ، جنوبی
  • و…
مزایای دوره برای کارآموزان
پشتیبانی نامحدود
ارائه گواهینامه معتبر
ارائه آموزش برای بازار کار
دسترسی سریع
آموزش کاربردی و علمی
اساتید با تجربه

گالری کارگاه آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

ویدیو نظر کار آموزان آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر

ثبت نام فوری
روش‌های ثبت نام در دوره
1- تماس تلفنی
2- ثبت نام در واتساپ و سایر شبکه های اجتماعی
3- مراجعه حضوری
4- از طریق فرم پیش ثبت نام موجود در سایت
5- درج شماره تماس و دوره مورد نظر برای تماس
تمامی دوره‌ها
مشاهده نظرات ثبت نظر
مشاهده نظرات هنوز نظری ثبت نشده است.
نظر خود را با دیگران به اشتراک بزارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهریه دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ 4،800،000 تومان
شهریه دوره آموزش تعمیرات فوق تخصصی لپ تاپ 5،200،000 تومان
دسترسی سریع! شهریه‌ها سرفصل‌ها ثبت نام