آدرس: تهران - میدان انقلاب - روبروی سینما بهمن - نبش خیابان منیری جاوید - آموزشگاه فن و کار

آموزش نصب سیستم صوتی ماشین

یادگیری برخی مهارت ها در عین سادگی می تواند به شما کمک کند تا شغلی مستقل برای خود داشته باشید. افرادی که در شغل های لوکس خودرو فعالیت دارند روزانه مشتریان زیادی به آنها برای نصب سیستم های صوتی ماشین مراجعه می کنند و در صورتی که مهارت نصب ضبط و باند خودرو را داشته باشند می توانند از دانش خود نیز در کنار شغل فروش درآمد کسب کنند.

آموزش نصب ضبط و باند خودرو در آموزشگاه فن و کار از شناخت سیم کشی ها و رنگ بندی آنها شروع شده و مباحثی مانند نصب ضبط های مختلف، نصب آمپلی فایر ها، خازن، نصب ساب ووفر و سایر تجهیزات حرفه ای در سیستم صوتی ماشین را در بر خواهد گرفت. شما با شرکت در این دوره صفر تا صد مباحث مورد نیاز برای شروع به کار و نصب را آموزش دیده و پس از آن به صورت حرفه ای می توانید در این شغل قدم بردارید.
همچنین دوره آموزش نصب سیستم صوتی ماشین بخشی از دوره جامع آموزش برق خودرو می باشد. برای شرکت کنندگان دارای مزیت مدرک بین المللی فنی حرفه ای، پشتیبانی نامحدود و آموزش عملی می باشد.

معرفی دوره آموزش نصب ضبط و باند خودرو آموزشگاه فن و کار

نام دوره: آموزش نصب سیستم صوتی ماشین
مدت دوره: تماس بگیرید
سطح دوره: مبتدی تا پیشرفته
نحوه برگزاری: حضوری و آنلاین
پیش نیاز: ندارد
جنسیت: مهم نیست
شرایط سنی: 14 سال به بالا
مدرک تحصیلی: مهم نیست

هزینه دوره آموزش نصب سیستم صوتی ماشین

شهریه دوره نصب ضبط و باند خودرو با 30% تخفیف
2,600,000 (تومان)
شهریه دوره خصوصی نصب ضبط و باند خودرو
4,500,000 (تومان)
شهریه دوره آنلاین نصب ضبط و باند خودرو
2,300,000 (تومان)

سرفصل‌های دوره آموزش نصب سیستم صوتی ماشین

  •  آموزش نصب ضبط های فلش خور
  •  آموزش نصب تیوتر بر روی پخش
  •  آموزش نصب باندهای فابریکی
  •  آموزش نصب طاقچه های چوبی
  •  آموزش نصب آمپیلی دو کانال و چند کانال
  •  آموزش نصب دوربین دنده عقب
  •  آموزش نقشه خوانی سیم کشی خودرو
  •  آموزش نصب پخش های کنوود
  •  آموزش نصب پخش های مکس ریدر
  •  آموزش نصب ضبط های CD
  •  آموزش نصب باندهای طاقچه ای
  •  آموزش نصب پخش های پایونر
  •  آموزش نصب پخش های مارشال
  •  آموزش نصب باندهای روی درب خودرو
  •  آموزش نصب ساب ووفر
  •  آموزش نصب پخش های اینفینیتی
  •  آموزش نصب ضبط های فلش خور و CD
  •  آموزش مقدماتی برق خودرو
  •  و…
مزایای دوره برای کارآموزان
پشتیبانی نامحدود
ارائه گواهینامه معتبر
ارائه آموزش برای بازار کار
دسترسی سریع
آموزش کاربردی و علمی
اساتید با تجربه

گالری کارگاه آموزش نصب سیستم صوتی ماشین

ویدیو نظر کار آموزان آموزش نصب سیستم صوتی ماشین

ثبت نام فوری
روش‌های ثبت نام در دوره
1- تماس تلفنی
2- ثبت نام در واتساپ و سایر شبکه های اجتماعی
3- مراجعه حضوری
4- از طریق فرم پیش ثبت نام موجود در سایت
5- درج شماره تماس و دوره مورد نظر برای تماس

درباره دوره نصب سیستم صوتی ماشین

به طور کلی بازار کار لوازم جانبی خودرو مانند رینگ، روکش صندلی، چراغ … بسیار داغ می باشد و معمولا مغازه های لوازم جانبی اتومبیل از مغازه های شلوغ و پر رفت و آمد تلقی می شوند. ضبط و باند خودرو نیز از جمله لوازم جانبی خودرو محسوب می شود که بازار کار آن نسبت به سایر لوازم جانبی بسیار پر رونق تر بوده و افراد زیادی جهت تعویض ضبط فابریک ماشین خود و نصب ضبط و باند حرفه ای و با کیفیت به افراد فعال در این زمینه مراجعه می نمایند. البته ماشین های خارجی معمولا نیازی به تعویض ضبط های فابریک نداشته و این کار در ماشین های ایرانی صورت می گیرد. معمولا جوانان برای نصب ضبط و باند و سیستم صوتی اتومبیل خود هزینه زیادی را در نظر می گیرند و به همین دلیل بازار کار این رشته که آن را شغلی فانتزی فنی می دانند بسیار پر درآمد و داغ می باشد.

چالش های ورود به بازار کار نصب سیستم صوتی ماشین

این نکته قابل ذکر است که شغل نصب ضبط و باند خودرو یک شغل تولیدی نمی باشد و از کارگرهای زیاد و خط تولید در انجام آن استفاده نمی شود. میزان درآمد افراد شاغل در این حرفه وابسته به شهرت نیکویی است که در میان مردم کسب می کنند و با استفاده از ترفندهایی مانند انجام تبلیغات مناسب و کار با کیفیت و به موقع باید تلاش کرد تا به این شهرت دست یافت. از جمله چالش هایی که در هنگام ورود به بازار کار این شغل باید آن را مد نظر قرار داد به روز بودن می باشد. آشنایی با تمام سیستم های صوتی و بر طبق تکنولوژی روز دنیا می تواند تا میزان زیادی شما را در کارتان موفق کرده و درآمدتان را افزایش دهد. ایجاد نوآوری و کارهای جدید در نصب سیستم صوتی خودرو می تواند شما را به فردی حرفه ای در این کار تبدیل کرده و از سایر رقبا متمایز نماید.

شغل های مرتبط با نصب ضبط و باند خودرو

زمانی که در یک حرفه فعالیت کرده و مشغول به کار می شوید نیاز است تا مشاغلی که با شغل مورد نظر شما در ارتباط می باشند را بررسی کرده و در صورت امکان با این مشاغل تعامل کرده و به معرفی شغل خود به مشتریان آنها بپردازید تا بتوانید درآمد خود را افزایش دهید. از جمله مشاغلی که در ارتباط با نصب ضبط و باند می باشند متخصصین برق خودرو هستند که این افراد با برق خودرو سر و کار داشته و در صورتی که به نصب ضبط و باند نیز تسلط داشته باشند این کار را نیز انجام می دهند. اما برخی از آنها از یک متخصص حرفه ای برای نصب کردن ضبط خودرو استفاده می کنند. بسیاری از افراد نیز تنها به فروش سیستم صوتی خودرو می پردازند و می توان با برقراری ارتباط با این افراد به جذب مشتری و کسب درآمد بالاتر پرداخت.

سرمایه مورد نیاز برای ورود به بازار کار

راه اندازی مشاغل مختلف در ابتدای راه ممکن است نگرانی هایی را برای افراد ایجاد نماید. معمولا یکی از دغدغه ها و نگرانی هایی که در هنگام شروع به کار افراد با آن مواجه می گردند سرمایه مورد نیاز برای ورود به بازار کار می باشد. در صورتی که علاقمند به فعالیت در این شغل می باشید نیاز است تا سرمایه ای را جهت تهیه تجهیزات و سیستم های صوتی با کیفیت در نظر بگیرید.

علاوه بر آن اجاره مغازه در مکانی که پر رفت و آمد بوده و مشتریان زیادی به آن مراجعه می کنند برای راه اندازی این شغل مورد نیاز می باشد. همچنین هزینه ای را هم برای شرکت در کلاس های آموزشی این حرفه باید کنار بگذارید که البته این مبلغ اندک بوده و حدود دو میلیون تومان می باشد. در صورتی که سرمایه مورد نیاز برای اجاره مغازه و خرید تجهیزات و ابزارهای لازم را ندارید می توانید در حوزه تعمیرات و نصب این سیستم ها فعالیت نموده و در کنار فروشندگان تجهیزات جانبی خودرو کار کرده و به صورت درصدی مبلغی را به این افراد پرداخت نمایید.

چگونه نصاب حرفه ای ضبط و باند خودرو شویم؟

برای این که بتوان در شغل نصب ضبط و باند خودرو به یک فرد حرفه ای تبدیل شد نیاز است تا در رشته برق و الکترونیک خودرو سرشاخه داشت. تحصیلات دانشگاهی در این زمینه وجود دارد و معمولا در رشته مکانیک خودرو این مباحث به طور کامل و علمی به دانشجویان آموزش داده می شود. علاوه بر آن می توان در دوره های آموزشی که توسط آموزشگاه های مختلف برگزار می گردد به آموزش کامل در حوزه نصب و تعمیرات ضبط و سیستم خودرو پرداخت.

در این آموزشگاه ها مباحث به صورت تئوری و عملی به کارآموزان آموزش داده می شود و افراد پس از آن می توانند وارد بازار کار شده و به صورت حرفه ای به انجام نصب سیستم خودرو بپردازند. این دوره های آموزشی کوتاه مدت بوده و زمان زیادی را از فرد نمی گیرد و برای افرادی که شاغل بوده و یا محصل می باشند و زمان زیادی را در اختیار ندارند بسیار مناسب می باشد. افراد در همه سنین و تحصیلات می توانند در این دوره ها شرکت کرده و پس از اتمام دوره مدرک معتبر را از آموزشگاه دریافت نمایند.

باید توجه داشت که آموزشگاهی انتخاب شود که تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای بوده و از مدرسین متخصص و حرفه ای بهره مند باشد. می توانید در کنار نصب تجهیزات صوتی خودرو به فروش و نصب انواع تجهیزات جانبی خودرو نیز بپردازید و به افزایش درآمد خود کمک نمایید.

کسب درآمد بالا با نصب ضبط و باند خودرو

با توجه به این که امروزه خودرو به یکی از وسایل ضروری زندگی انسان ها تبدیل شده است، مشاغلی که در ارتباط با خودرو می باشند مانند مکانیکی، صافکاری، نقاشی، تجهیزات و وسایل جانبی خودرو، برق خودرو و … از بازار کار خوبی بهره مند بوده و معمولا افراد شاغل در این حوزه ها از درآمد بالایی برخوردار می باشند.

افراد زیادی برای نصب سیستم صوتی با کیفیت به نصابان ضبط و باند خودرو مراجعه می کنند تا عملیات مختلفی مانند استفاده از آمپلی فایرهای چهار کاناله و شش کاناله، نصب مانیتور در پشت صندلی، ساب ووفر و … را بر روی سیستم صوتی اتومبیل خود اجرا نمایند. بسیاری از جوانان اهمیت بسیاری به این مسئله داده و هزینه های زیادی را صرف سیستم صوتی اتومبیل خود می نمایند.

با توجه به این که زمانی که فردی برای نصب ضبط و باند و سیستم صوتی به شما مراجعه می کند ممکن است این سیستم تا چندین سال برای او کار کرده و نیازی به مراجعه مجدد نداشته باشد، نیاز است تا افراد شاغل در این حرفه برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای داشته باشند و بتوانند مشتریان جدید را جذب نمایند.

برای موفقیت و کسب درآمد بالا در این شغل نیاز است مغازه ای که اجاره یا خریداری می شود در کنار خیابان اصلی بوده تا خودروهایی که از خیابان عبور می کنند به راحتی آن را دیده و جهت خدمات نصب سیستم مراجعه نمایند. علاوه بر ان نیاز است تا از یک فرد باطری ساز نیز در این حرفه کمک گرفته و در رابطه با برق خودرو از وی راهنمایی بگیرید.

تبلیغات می تواند نقش موثری را در کسب درآمد بالا در شغل نصب ضبط و باند خودرو ایفا نماید. تبلیغات باید به صورت حرفه ای و با چاپ تراکت و یا کارت و برچسب انجام شود. انواع خدماتی که توسط شما صورت می گیرد باید در تبلیغات ذکر گردد و ادبیات آن به گونه ای باشد تا مشتری به راحتی جذب گردد.

مشتری مداری و خوش قول بودن و سرعت عمل بالا از مواردی است که در افزایش درآمد در مشاغل مختلف به ویژه مشاغل خدماتی که با مردم سر و کار دارند، تاثیر بسیار زیادی خواهند داشت.

علاوه بر آن بهتر است قیمت ها به صورت رقابتی بوده و نسبت به رقیبان خود از میزان کمتری برخوردار باشد. مشتریان با مشاهده کیفیت بالای خدمات و مهارت فنی فرد و همچنین قیمت مناسب تر، جذب شده و شما را به دیگر افراد معرفی خواهند کرد و در نهایت به افزایش درآمد شما کمک بسیاری می نمایند.

 

تمامی دوره‌ها
مشاهده نظرات ثبت نظر
مشاهده نظرات هنوز نظری ثبت نشده است.
نظر خود را با دیگران به اشتراک بزارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهریه دوره نصب ضبط و باند خودرو 2،600،000 تومان
شهریه دوره آنلاین نصب ضبط و باند خودرو 2،300،000 تومان
دسترسی سریع! شهریه‌ها سرفصل‌ها ثبت نام